שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
התהליך פשוט מאוד, בוחרים את הגיפט קארד עם הסכום הרצוי, מכניסים אותו לסל הקניות ומשלמים עליו.
לאחר שתתבצע רכישה אנחנו נשלח לכם במייל קופון עם הסכום שרכשתם בגיפט קארד.
מתנה מושלמת!
תהנו
ברגע שמתבצעת רכישה תקבלו אישור הזמנה למייל.
המשלוח יצא בימים הקרובים לפי שיטת המשלוח שבחרתם.
ישנם שמי דרכים לקבל ממנו משלוח
1. דואר רשום
2. דואר שליחים
3. איסוף עצמי בחנות בעין כרם.
בעת ביצוע הרכישה יש לסמן את האופן שבו תרצו לקבל את ההזמנה.
בהצלחה
מכיוון שרוב המוצרים המיוצרים בעבודת יד הם ייחודיים וקיים אחד מכל אחד, אין אפשרות להציג את כולם באתר.
בחנות הפיזית בעין כרם קיימים הרבה מאוד דוגמאות ועיצובים נוספים.
מוזמנים לפנות אלינו בווטצאפ ונשמח לצלם לכם ולעמוד לרשותכם.
בטח.
דברי איתנו דרך הווטצאפ או הטלפון ותוכלי להזמין לך עגיל בהזמנה אישית כל עיצוב שתרצי בשילוב האבנים שתבחרי. זה הכיף שלנו לעצב לך במיוחד.
אם תגללו מטה תמצאו שבתחתית העמוד ישנה עמודה מיוחדת לעיצוב אישי בה תוכלו לכתוב לנו את הרצון שלכם ואנחנו נחזור אליכם ונתכנן יחד את מבוקשכם.
ניתן כמובן לפנות אלינו גם דרך הוואטסאפ ובמייל.
כל המוצרים הם עיצובים שלנו, ושל אומניות נוספות. והרב הגדול של העבודות הם עבודות יד שנעשות אחד אחד באהבה רבה.
ניתן לנקות עם חומר לניקוי כסף, או בפשטות עם משחת שיניים ומברשת שיניים וקצת מים. לשפשף היטב את התכשיט בין כל החורים עד להחזרת הברק.
!בעיקרון אין שום בעיה להכניס למדיח אך בכל מקרה כלים שהם עדינים ושבירים מומלץ לשטוף ביד ולהניח בעדינות לייבוש.
מלכותא פה בשבילכם, מההתחלה ועד לסוף. במידה ורכשתם מוצר והוא הגיע פגום, צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לסדר זאת בהקדם. על התכשיטים של סתיו הופמן יש אחריות לכל החיים היא פה בשבילכם. על הדיפיוזרים שלנו יש אחריות לשנה מרגע הרכישה.
על כל בעיה אל תחששו, הכי חשוב לנו שתהיו מרוצים ושמחים.